Časté dotazy

  • Jaké nabízíte způsoby dopravy?

Pro doručení zásilky na adresu využíváme společnost PPL. Pokud si přejete nechat zboží doručit na výdejní místo, zvolte Zásilkovnu nebo PPL Parcel Shop.

  • Kolik za dopravu zaplatím?

Doručení na výdejní místo Zásilkovny je za 39 Kč. Doručení na výdejní místo PPL ParcelShop stojí 75 Kč a doručení s PPL na adresu vyjde na 85 Kč. U vybraných produktů je poštovné zdarma.

  • Za jak dlouho bude zboží doručeno?

Termín doručení se odvíjí od vytíženosti přepravních služeb. Některé zásilky doručíme následující pracovní den. Doručení na výdejní místo trvá zpravidla 2 pracovní dny. Ve výjimečných případech vyjde doba doručení i na několik dní.

  • Je zboží originální a určené pro ČR?

Naše výrobky pochází z oficiální distribuce, určené pro český trh.

  • Jakým způsobem mohu zboží reklamovat?

Pokud si přejete reklamovat zboží, stačí vyplnit a odeslat formulář v sekci Reklamace. Po odeslání formuláře obdržíte instrukce k odeslání reklamovaného zboží.


  • Jak mohu odstoupit od kupní smlouvy?

Pokud jste se rozhodli odstoupit od smlouvy a vrátit zboží v zákonné lhůtě 14 dní, můžete tak učinit zasláním na naši adresu. V první řadě však vyplňte formulář v sekci Odstoupení od smlouvy.

  • Kolik stojí dobírka?

Při platbě na dobírku je účtován poplatek 30 Kč. Maximální výše hodnoty zboží při dobírce je 20000 Kč.

  • Kde najdu fakturu? 

Fakturu vám zašleme e-mailem v momentě, kdy předáme dopravci vaši zásilku.

  • Mají telefony podporu Google?

Všechny telefony Xiaomi, Redmi a POCO z naší distribuce mají plnou podporu Google služeb (GMS), na které jste zvyklí.